Help-Desk

Távoli támogatás minden platformon.

Növelje IT hatékonyságát szakértőink segítségével!

Cégünk kiemelkedő help-desk szolgáltatásokat nyújt, hogy partnereink minden informatikai kérdésére és problémájára gyors és hatékony megoldást kínáljunk. Távoli segítségnyújtásunk révén szakértőink azonnal elérik megbízóink rendszerét. Folyamatosan monitorozzuk a támogatott rendszereket, hogy az esetleges problémákat időben észleljük és kezeljük. Jegykezelő rendszerünkkel minden bejelentést nyomon követünk és dokumentálunk. Ügyfeleink SLA-k alapján kapnak garanciát a gyors és megbízható szolgáltatásra.

.

.

SLA-mérés

A szolgáltatás teljesítményének nyomon követése, fejlesztendő területek azonosítása.

Tudásbázis-építés

Gyors tudásátadás, még gyorsabb problémamegoldás.

0-24

Rendelkezésre állás akár az év minden napján.

Szolgáltatásmenedzsment

Cégünk minden esetben szolgáltatásmenedzsment alkalmazásával támogatja üzletfeleit, hogy igényeit a lehető legmagasabb szinten kielégíthessük. Tapasztalt menedzsereink gondoskodnak arról, hogy minden projekt zökkenőmentesen és hatékonyan valósuljon meg. Klienseink elégedettsége számunkra a legfontosabb, ezért folyamatosan fejlesztjük portfóliónkat. Sokéves tapasztalattal rendelkezünk az informatikai szektorban, és büszkék vagyunk arra, hogy számos sikeres projektet valósítottunk meg. Koordinátoraink szorosan együttműködnek megbízóinkkal, hogy egyedi igényekre szabott megoldásokat kínálhassanak.

Service Desk

A Service Desk biztosítja a folyamatos segítségnyújtás első lépését munkavállalói felé. Fogadja a bejelentéseket telefonon vagy e-mailen, vagy más egyeztetett csatornán. Az egyeztetett időszakban mindig elérhető, és készen áll a probléma elhárítására. Figyelemmel követi, hogy a lehető legrövidebb időn belül a hiba elhárításra kerüljön. Rendszerünkben Ön is nyomon követheti a hibaelhárítás menetét, áttekintheti korábbi bejelentéseit. A Service Desk feladatait gyakran távfelügyeleti eszközökkel látja el, hogy azonnali megoldást nyújthasson