Kliensüzemeltetés
Bízza szakértőkre a felhasználók és informatikai eszközeik támogatását.
Növelje IT hatékonyságát szakértőink segítségével!
Cégünk kiemelkedő kliensüzemeltetés támogatást nyújt, hogy ügyfeleink informatikai rendszerei mindig zökkenőmentesen működjenek. Szakértő csapatunk naprakész a legújabb technológiák terén, és hatékony megoldásokat kínál minden kihívásra. A kliensüzemeltetési magában foglalja a hardveres és szoftveres segítségnyújtást, rendszerfelügyeletet és karbantartást dedikált kollégákkal.
Partnereink rugalmas szolgáltatásainknak köszönhetően az egyedi igényeket is maradéktalanul ki tudjuk elégíteni. A Sigma Informatika Kft. célja, hogy megbízói számára biztonságos és stabil informatikai környezetet biztosítson.
Szakértő munkatársak
Magasan képzett és tapasztalt munkatársaink készen állnak arra, hogy gyorsan és kreatívan reagáljanak az Ön változó igényeire.
Ellenőrzött költségek
Élvezze az Ön költségvetéséhez igazodó, ellenőrzött és kiszámítható költségek nyugalmát.
Átfogó rendszer-támogatás
Desktop Support
A második szintű segítségnyújtás. Azon problémáknál, amelyek elhárítása helyszíni megjelenést igényel, a desktop támogató segíti kollégáját. Jellemzően a Service Desk adja át ezen feladatokat, ha azok távoli megoldása nem lehetséges. A rendelkezésre állás különböző rendszerek esetében eltérő, mely a legtöbb esetben a munkaidő függvényében változik. Akár folyamatos jelenlét biztosításával is, akár rendszeres, személyes megjelenéssel, vagy távfelügyeleti eszközök használatával tudja elhárítani ezeket a hibákat.
Átalánydíjas rendszerfelügyeleti szolgáltatásaink keretében biztosítjuk a teljes informatikai rendszer üzemeltetését, mely tartalmazza az IT eszközök karbantartását, felügyeletét, esetleges cseréjét, új konfigurációk kialakítását, hardveres és szoftveres support nyújtását.
Csomagtól függően teljes körű lefedettséget biztosítunk az IT minden spektrumában. Magasan képzett, jelentős tapasztalattal rendelkező, a változó igényekre gyorsan és kreatívan reagáló munkatársaink és a kontrollált, jól tervezhető költségek előnyt jelentenek.
IT Tanácsadás
Tanácsadási szolgáltatásaink keretében felmérjük cége informatikai helyzetét, erősségeit és gyengeségeit egyaránt. Igény szerint ez érintheti rendszere egy-egy szegmensét, vagy teljes körű képet is kaphat IT-je működéséről. A technikai felméréseken túl személyes egyeztetés keretében gyűjtünk információt a szervezet kulcsszereplőitől. Megtervezzük az Ön cégéhez leginkább illeszkedő IT stratégiát és termékmixet, amelyet személyesen prezentálunk, testre szabunk, ha szükséges, több lépésben. Így megtervezzük az Ön működését leginkább támogató IT környezetet, és igény esetén ki is alakítjuk azt.
Service Desk
A Service Desk biztosítja a folyamatos segítségnyújtás első lépését munkavállalói felé. Fogadja a bejelentéseket telefonon vagy e-mailen, vagy más egyeztetett csatornán. Az egyeztetett időszakban mindig elérhető, kész a segítségnyújtásra. Figyelemmel követi, hogy a lehető legrövidebb időn belül a hiba elhárításra kerüljön. Rendszerünkben Ön is nyomon követheti a hibaelhárítás menetét, áttekintheti korábbi bejelentéseit. A Service Desk feladatát sok esetben távfelügyeleti eszközök használatával látja el, hogy
azonnali segítséget tudjon biztosítani.
Rendszergazdai Tevékenységek
Rendszere működéséhez a felhasználók támogatásán és a kliens oldali eszközökön túl elengedhetetlen a stabil hálózat, amely minden IT alapú munkavégzésnek az alapja. Történjen az a telephelyen vagy otthonról, esetleg útközben. Szintén szükséges a megfelelő kiszolgáló háttér, akár
földi adatközpontban vagy a felhőben. Felkészült szakembereink biztosítják minden szükséges háttérrendszer összehangolt működését, a
zavartalan munkavégzés érdekében, legyen az Windows vagy Linux alapú, fizikai vagy virtuális környezetben működő. Egy-egy rendszer üzemeltetésétől a teljes környezet működtetéséig terjednek szolgáltatásaink.
